facebook

Uroczyste zakończenie V edycji projektu „Pomóż oszczędzać rodzinie”

Po 9 miesiącach prowadzenia budżetów, planowania wydatków i oszczędzania, 6 grudnia 2014 roku w Białej Podlaskiej odbyło się uroczyste zakończenie V edycji projektu „Pomóż oszczędzać rodzinie”

6 grudnia br. w Białej Podlaskiej odbyło się uroczyste wręczenie stypendiów w ramach Funduszu Stypendialnego SKEF

W ramach siódmej edycji Funduszu Stypendialnego SKEF stypendia z rąk Senatora Grzegorza Biereckiego, Prezydenta Miasta Białej Podlaskiej Dariusza Stefaniuka i Prezesa Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Finansowej Kazimierza Janiaka, odebrały stypendystki z Białej Podlaskiej i Siedlec: Natalia Ciesnowska, Kinga Hackiewicz, Katarzyna Mrozik, Jowita Przybysz - Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej oraz Agnieszka Och z Uniwersytetu Przyrodniczo – Humanistycznego z Siedlec.

Upadłość konsumencka - nowe przepisy, nowa szansa

Pod koniec grudnia 2014 roku wejdzie w życie nowelizacja Prawa upadłościowego i naprawczego, w tym części poświęconej upadłości konsumenckiej. Zapraszamy do lektury artykułu w zakładce "Moje pieniądze".

Blisko 900 uczniów uczestniczy w VII edycji projektu „Moje pierwsze pieniądze”

W tym roku szkolnym w projekcie uczestniczy rekordowa ilość uczniów - blisko 900 z 14 szkół podstawowych. Projekt z zakresu wczesnoszkolnej edukacji finansowej skierowany jest do uczniów klas I-III. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (aktywna nauka poprzez zabawę, zadania i ćwiczenia) w wymiarze 16 godzin lekcyjnych.

Zakończyła się rekrutacja do VII edycji Żyj finansowo!

Listę szkół i nauczycieli zaproszonych do realizacji projektu można znaleźć na www.zyjfinansowo.pl.
TFI SKOK etyczne inwestowanie

https://www.tfiskok.pl/ikze

PORADNIKI

Dane jak na patelni

Zalety konta internetowego

Bezczelne sztuczki internetowych złoczyńców

Bankomat nie taki straszny

Bankowość elektroniczna

Twoje konto na bieżąco

Wyjście z zadłużenia



MOJE PIENIĄDZE

Upadłość konsumencka

Z końcem tego roku zacznie obowiązywać nowe prawo upadłościowe, z którego będzie mogło skorzystać wielu nadmiernie zadłużonych konsumentów. Zmiany w prawie upadłościowym mają być szansą dla wszystkich nadmiernie zadłużonych na wyjście ze spirali zadłużenia i na rozpoczęcie nowego etapu życia, już bez długów. Więcej o procedurze upadłościowej pod rządami nowej ustawy wkrótce.

Nowy serwis dla klientów BIK. Dostęp do danych przez internet

05.06.2013

Waldemar-Szkiela2

Chciałam zaciągnąć kredyt w jednym z banków i podczas sprawdzania moich danych przez pracownika banku w bazie Biura Informacji Kredytowej okazało się, że mam nieuregulowaną zaległość, którą według mnie już spłaciłam. Kto odpowiada za dane w bazie BIK ?  Jak można sprawdzić swoją historię kredytową? – pyta nasza klientka z Warszawy.

Aby mieć stałą kontrolę nad swoimi danymi przetwarzanymi przez BIK, najpro­ściej zało­żyć konto w porta­lu BIK i skorzy­stać z ofer­ty dla konsu­men­tów. Mamy do wyboru kilka możliwości, należy wybrać pakiet,  który najbardziej odpo­wia­da naszym potrze­bom. Biuro Informacji Kredytowej (BIK) uruchomiło nowy serwis internetowy. Umożliwia on klientom banków dostęp przez Internet do własnej historii kredytowej. Można ją na bieżąco monitorować. Oferowana jest też usługa alertów SMS. Ma ona pomóc uchronić się przed sytuacją, gdy oszust wyłudza kredyt w banku wykorzystując nasze dane osobowe. Jednocześnie użytkownik portalu ma szansę na bieżąco monitorować dane przekazywane przez banki i SKOK do BIK.

Jeśli bank ma w ofer­cie produk­ty BIK, to swoją histo­rię kredy­to­wą wraz z oceną punk­to­wą możemy spraw­dzić także za pośred­nic­twem banko­wo­ści elek­tro­nicz­nej. W tej chwi­li taką możli­wość mają klien­ci: iPKO, Inte­li­go oraz Mertium Bank.

W przy­pad­ku, gdy nie chcemy korzy­stać z ofer­ty BIK za pośred­nic­twem inter­ne­tu, należy udać się do Centrum Opera­cyj­nej Obsłu­gi Klien­tów BIK.  Centrum znajduje się przy ul. Postępu 17A w Warszawie. Kod pocztowy dla klientów, którzy wybiorą usługi pocztowe do kontaktu z BIK to 02-676 Warszawa. Dla klientów uruchomiona jest także infolinia: +48 / 22 310 4444; +48 / 22 348 4444.

BIK samo­dziel­nie nie mody­fi­ku­je danych prze­ka­zy­wa­nych przez insty­tu­cje finan­so­we. Jeśli w ocenie banku lub SKOK-u nale­ży wpro­wa­dzić korek­tę (np. jakaś infor­ma­cja jest nieak­tu­al­na lub niepraw­dzi­wa), wówczas, na podsta­wie pisem­ne­go wnio­sku od insty­tu­cji, która te dane prze­ka­za­ła, BIK zobo­wią­za­ny jest doko­nać zmia­ny.