Potrzebuję pilnej porady prawnej z zakresu prawa bankowego. Do kogo mogę się zwrócić o pomoc? – pyta Pan Jan, klient Ośrodka Doradztwa w Krakowie.

Na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym przekształcono instytucję Rzecznika Ubezpieczonych na instytucję Rzecznika Finansowego, którego głównym zadaniem jest reprezentowanie interesów klientów podmiotów działających na rynku finansowym np. banków, SKOK, instytucji kredytowych i pożyczkowych, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych i innych.

Jedną z form pomocy świadczonej przez Rzecznika Finansowego jest prowadzenie eksperckich dyżurów telefonicznych. Osoby korzystające z pomocy mogą liczyć na szybkie i profesjonalne wsparcie. Porady udzielane są zarówno na zapytania o charakterze ogólnym, jak i zindywidualizowanym. Skorzystanie z porady telefonicznej jest nieodpłatne.

Dyżur telefoniczny ekspertów z zakresu ubezpieczeń gospodarczych np. komunikacyjnych, na życie, NNW, domów, mieszkań, turystycznych, kredytów, małych i średnich przedsiębiorstw, rolnych itd. odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 18.00 pod nr tel.: 22 333 73 28.

Dyżur telefoniczny ekspertów dla członków Otwartych Funduszy Emerytalnych, uczestników Pracowniczych Programów Emerytalnych oraz osób korzystających z indywidualnych odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 – 15.00 pod nr tel.: 22 333 73 26 lub 22 333 73 27.

Dyżur telefoniczny ekspertów z zakresu problemów z bankami i na rynku kapitałowym odbywa się w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 08.00 – 10.00 oraz w środę w godzinach 08.00 – 15.00 pod nr tel.: 22 333 73 25.

W 2015 r. eksperci Biura Rzecznika Finansowego udzielili 11 897 porad telefonicznych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here